10 Sebab Memulakan Bisnes Internet Online

Posted by SAE Tuesday, May 5, 2009


1 : Modal kecik atau zero modal

Tak perlu kedai?!Ya!..hanya komputer, internet akses dan diri anda!Modal kecik untuk memulakan bisnes anda ataupun ZERO modal. Bagaimana?!Akan saya dedahkan nanti...

2 : Masa kerja yang fleksibel

Pilihla bila2 pun masa anda samada nak kerja sepenuh masa atau part-time, 9 am- 5 pm atau 5 pm - 9 am...atau hanya 1-2 jam sehari (ada tekniknya)..nasihat saya..jangan berhenti kerja professional anda yg sedia ada..tambahkan pendapatan internet ini sebagai duit tambahan..hidup jangan tamak..

3 : Kerja dari rumah anda yang selesa

Lepaklah mana2 ruang rumah yang anda nak rehat sambil melayari komputer dan internet anda. Jimat sudah duit minyak untuk tidak pandu ke tempat kerja (surirumah/graduan menganggur)..dan yang paling bes, ANDA adalah BOS!

4 : Seluruh dunia adalah market anda

Tak percaya?Anda bebas jual produk anda kepada sesiapapun tak kira pelusuk dunia. Duduk saja depan komputer dan tarik pengunjung datang ke 'kedai cyber' anda pada bila2 masa 24 hrs 7 days.

5 : Bisnes 24 hrs 7 days automatik

1 jam sehari pun sudah cukup untuk menjana duit, selebihnya teknologi cyber akan bekerja untuk anda..bagaimana nak setup bisnes 'fully automated' ni? Nantikannya dalam artikel seterusnya..

6 : Lebih masa bersama keluarga

Anda dapat meluangkan masa berkualiti bersama suami, isteri dan anak2...bcoz this is the most precious time in our once life...

7 : Hobi anda adalah Bisnes anda

Jangan buat bisnes pasal bende yang anda tak minat, kelak anda cepat 'pancit' di tengah jalan dan impian anda akan berkubur macam angin saje..

8 : Lebih dari satu produk

Bisnes anda tidak terhad kepada satu produk sahaja. Tak perlu risau tak cukup tangan kerana sistem bisnes internet akan buat segala-galanya untuk anda.

9 : Tak perlu pekerja

Andalah bos dan andalah pekerja..Assistant anda adalah sistem internet..Anda simpan sahaja untung jualan 100%.

10 : Risiko kegagalan sangat rendah

Gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya. Namun, risiko gagal terlalu rendah kerana modal yang terlalu kecil jika nak dibandingkan bisnes bukak kedai di luar yang menelan ribuan ringgit. Atau anda tak rugi apa2 jika bisnes anda dimulakan dengan zero modal!

0 comments

Post a Comment

Pengenalan Blog

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Sahabat...

Selamat Datang ke Laman Bisnes Internet Online.

Saya SAE dan izinkan saya membantu anda. Di sini saya berkongsi cara-cara menjana wang, cara membina blog dan sebagainya hanya dari komputer anda di rumah. Tak kiralah anda surirumah, golongan professional, student, graduan menganggur atau kerja part time/full time.

Dipaparkan juga produk-produk INFO terkini yang bole anda beli untuk MELARISKAN BISNES anda memandangkan maklumatnya yg terlalu BERNILAI. Salah satunya menjadi RAHSIA KEJAYAAN SAYA pada hari ini.

Dapatkan juga LAPORAN atau BONUS PERCUMA serta tips2 PANAS perniagaan yg rata2 dicari setiap usahawan cyber. Hanya email saya di infobisnesduit@gmail.com dan saya akan hantarkan pada anda A.S.A.P.

Mengapa saya mahu berkongsi dan tidak mahu simpan rahsia 100%? Dulu saya juga seperti anda telah belanja beratus ringgit namun hasilnya HAMPA. Rupanya strategi saya SALAH. Saya membeli produk dr org yg mementingkan keuntungan semata2, bukannya benar2 mahu menolong anda. Dan produk yg dibeli tersangatla HAMPEH sehinggakan saya berasa sgt marah dan kecewa. Jadi berhati-hatilah.

Semoga perkongsian ilmu di laman ini bermanfaat buat semua dan marilah mengkayakan orang kita sendiri.......

Mengenai Kami

SAE CREATION ENTERPRISE (002008654-U)





Bisnes SAE

Tengah Dikemaskini. Harap Maaf