Nah! Rahsia Cari Duit Untuk Kahwin!

Posted by SAE Friday, May 8, 2009
Anda nak kahwin tapi TAK CUKUP duit???? Dah rimas diasak oleh tunang supaya mempercepatkan tarikh kahwin??? Sudah tentu huru-hara jadinya ditekan oleh orang tersayang dan juga famili. Jangan sedih hati, saya tahu anda sudah buntu memikirkan bagaimana caranya nak mengumpul duit untuk kahwin. Nah! Pernah dengar tentang buku "Mas Kahwin Yang Hilang"?

Buku ni memang khas untuk bakal2 pengantin yg tgh duk tercari2 cara cepat cari duit. Saya adalah salah seorang pelanggan buku ini sebelum saya melangsungkan perkahwinan pada tahun lepas. Memang berbaloi dan hasilnya menakjubkan!



Tajuk : Maskahwin Yang Hilang
Description : Panduan Mengumpul Wang Perkahwinan Untuk Bakal Pengantin
Penulis : Mohd Suhaimy
Format : Ebook
Harga : RM20


Antara kandungan hebat buku ini :

Buku ini, akan menerangkan kepada anda tentang asas-asas teknik pengurusan kewangan yang betul KHUSUS untuk orang-orang bujang yang sedang berusaha mengumpulkan duit untuk perkahwinan mereka. Di dalam buku ini , anda akan didedahkan dengan :-

>>>18 Tips bagaimana anda boleh berjimat dan mengumpulkan wang sehingga RM10,000 dengan mudah

>>>6 Cara bagaimana anda dapat mengawal serta melangsaikan hutang anda dengan cepat.

>>>Kesilapan-kesilapan yang sering dilakukan oleh orang ramai apabila cuba mengatasi masalah kewangan mereka dan bagaimana hendak mengelakkannya.

>>>10 Cara bagaimana anda boleh meningkatkan pendapatan anda
CONTOH - Bagaimana seorang pemuda menjana pendapatan sehingga RM3,000 dalam masa 5 jam dengan hanya berdiri di khalayak ramai. (Bukan meminta sedekah)

>>>Rahsia bagaimana memperolehi rezeki yang melimpah ruah seperti yang telah dijanjikan oleh Allah khusus untuk mereka yang ingin mendirikan rumahtangga.

>>>3 Perkara yang perlu anda ketahui sebelum anda membuat sebarang kerja-kerja sampingan untuk menambah pendapatan. Jika tidak, anda mungkin akan kehilangan lebih banyak wang!

>>>Serta perbagai lagi rahsia serta tips yang menarik yang boleh dijadikan panduan hidup anda di dalam mengharungi kehidupan sebelum dan selepas berumahtangga.

Anda juga turut mendapat pelbagai BONUS HEBAT jika anda membeli buku "Mas Kahwin Yang Hilang" ini. Tak rugi bukan dgn hanya RM20 anda dapat begitu banyak informasi. Seperti yg telah saya katakan melalui pengalaman saya sendiri, BUKU INI MEMANG BERBALOI UNTUK DIBELI DAN DIPRAKTIKKAN!

Masih ragu2? Jangan risau, sebelum beli, dapatkan laporan percuma terlebih dahulu mengenai buku ini di SINI.

Malah, jaminan wang anda dikembalikan semula 100% jika anda tidak berpuas hati akan buku ini. Lihat! ANDA TIDAK RUGI APA2 BUKAN. Saya mengucapkan selamat pengantin baru kepada anda dan semoga segala-galanya berjalan lancar...amin....


Selamat melayari laman web "Mas Kahwin Yang Hilang".







0 comments

Post a Comment

Pengenalan Blog

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Sahabat...

Selamat Datang ke Laman Bisnes Internet Online.

Saya SAE dan izinkan saya membantu anda. Di sini saya berkongsi cara-cara menjana wang, cara membina blog dan sebagainya hanya dari komputer anda di rumah. Tak kiralah anda surirumah, golongan professional, student, graduan menganggur atau kerja part time/full time.

Dipaparkan juga produk-produk INFO terkini yang bole anda beli untuk MELARISKAN BISNES anda memandangkan maklumatnya yg terlalu BERNILAI. Salah satunya menjadi RAHSIA KEJAYAAN SAYA pada hari ini.

Dapatkan juga LAPORAN atau BONUS PERCUMA serta tips2 PANAS perniagaan yg rata2 dicari setiap usahawan cyber. Hanya email saya di infobisnesduit@gmail.com dan saya akan hantarkan pada anda A.S.A.P.

Mengapa saya mahu berkongsi dan tidak mahu simpan rahsia 100%? Dulu saya juga seperti anda telah belanja beratus ringgit namun hasilnya HAMPA. Rupanya strategi saya SALAH. Saya membeli produk dr org yg mementingkan keuntungan semata2, bukannya benar2 mahu menolong anda. Dan produk yg dibeli tersangatla HAMPEH sehinggakan saya berasa sgt marah dan kecewa. Jadi berhati-hatilah.

Semoga perkongsian ilmu di laman ini bermanfaat buat semua dan marilah mengkayakan orang kita sendiri.......

Mengenai Kami

SAE CREATION ENTERPRISE (002008654-U)





Bisnes SAE

Tengah Dikemaskini. Harap Maaf