Tukar hobi kepada wang ringgit

Posted by SAE Sunday, January 30, 2011
Anda suka memasak? Menjahit? Tangkap Gambar? Ada skill bercakap? Apa kata jangan persiakan bakat anda. Gunakan kreativiti pada hobi anda and convert ke arah menjana pendapatan. Katakan anda hebat dalam membuat kek lapis sarawak. Bukukan resepi anda. Bagi talk dan buat workshop mengenai cara-cara membuat kek lapis. Amikla tempahan untuk majlis2 yg sememangnya inginkan kuantiti yg banyak dalam satu order. Jangan lupa brandkan produk anda supaya orang kenal siapa anda. Jaga networking customer anda kerana mereka mungkin akan kembali menempah kek lapis anda. Dan mereka jugalah orang yg bole advertise untuk anda secara free. Jangan lupa,kaedah 'viralmarketing' sangat popular dan berkesan. Janji kek lapis anda memang berkualiti kemasannya dan yang paling penting, SEDAP!

5 comments

  1. Anonymous Says:
  2. Apa itu Niaga2u Marketplace?
    Kami adalah satu laman web untuk menjual servis. Ya, tempat jual servis anda atau bakat yang anda ada. Antara servis tersebut adalah seperti menulis, melukis, jual Ebook, design banner, mengajar main gitar atau apa-apa sahaja bakat yang ada pada diri anda.
    Dalam erti kata lain, anda tukarkan bakat anda di sini dengan wang ringgit $$$$.
    Perlu ke anda keluarkan modal?
    Secara jujurnya, anda tidak perlu mengeluarkan modal walau satu sen pun untuk membuat/menjual servis di Niaga2u Marketplace.
    Apa Yag anda sanggup lakukan untuk RM10?
    Apa yang penting di sini adalah mencetuskan idea kreativiti yang ada pada anda serta servis yang dapat memberikan manfaat kepada pembeli.

     
  3. BuduKELATE Says:
  4. PROMOSI!!
    Semak Islam Today, pernyataan oleh Fatwa Department Research Committee - dipengerusikan oleh Sheikh `Abd al-Wahhâb al-Turayrî..
    SILA SEMAK DI SINI: http://en.islamtoday.net/node/779
    Khas buat pelajar. Suri rumah.. Dan kpd mereka yang suka berfacebook suka berblog.
    http://www.rm20segera.com/?r=HUDALATIF
    Modal Hanya RM20.00 SAHAJA!!
    100% komisyen milik anda!!
    Web promosi percuma!!
    Tanpa melalui akaun bank admin
    Komisyen terus ke akaun bank ANDA
    Terima SMS duit dah masuk ke AKAUN!!!
    syarat utama mesti memiliki akaun bank.... MAKA ANDA LAYAK!!!
    http://www.rm20segera.com/?r=HUDALATIF
    INI BUKAN SKIM CEPAT KAYA,INI BUKAN JUAL BARANG,INI BUKAN PELABURAN HARAM INTERNET,INI BUKAN MLM,...INI ADALAH SISTEM "AFFILIATE" IANYA HALAL DAN SAH DISISI UNDANG-UNDANG MALAYSIA
    JGN RISAU, PROGRAM RM20SEGERA ADALAH HALAL kerana ia adalah Internet Referral Program
    Sekali lagi,sign up di : http://www.rm20segera.com/?r=HUDALATIF

     
  5. Unknown Says:
  6. http://gopaidweekly.com/?ref=222287

     
  7. nurquraisha Says:
  8. http://lpgnxtreme.com/?referid=quraisha92 kerja mudah saja bagi siapa yang ingin menambah pendapatan sila click link di atas..

     
  9. Unknown Says:
  10. Nice info
    http://nazribcm2012.sharethisstory.net/my-852398-5940

     

Post a Comment

Pengenalan Blog

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Sahabat...

Selamat Datang ke Laman Bisnes Internet Online.

Saya SAE dan izinkan saya membantu anda. Di sini saya berkongsi cara-cara menjana wang, cara membina blog dan sebagainya hanya dari komputer anda di rumah. Tak kiralah anda surirumah, golongan professional, student, graduan menganggur atau kerja part time/full time.

Dipaparkan juga produk-produk INFO terkini yang bole anda beli untuk MELARISKAN BISNES anda memandangkan maklumatnya yg terlalu BERNILAI. Salah satunya menjadi RAHSIA KEJAYAAN SAYA pada hari ini.

Dapatkan juga LAPORAN atau BONUS PERCUMA serta tips2 PANAS perniagaan yg rata2 dicari setiap usahawan cyber. Hanya email saya di infobisnesduit@gmail.com dan saya akan hantarkan pada anda A.S.A.P.

Mengapa saya mahu berkongsi dan tidak mahu simpan rahsia 100%? Dulu saya juga seperti anda telah belanja beratus ringgit namun hasilnya HAMPA. Rupanya strategi saya SALAH. Saya membeli produk dr org yg mementingkan keuntungan semata2, bukannya benar2 mahu menolong anda. Dan produk yg dibeli tersangatla HAMPEH sehinggakan saya berasa sgt marah dan kecewa. Jadi berhati-hatilah.

Semoga perkongsian ilmu di laman ini bermanfaat buat semua dan marilah mengkayakan orang kita sendiri.......

Mengenai Kami

SAE CREATION ENTERPRISE (002008654-U)





Bisnes SAE

Tengah Dikemaskini. Harap Maaf