Nasi Lemak 'Most Wanted' setiap hari!

Posted by SAE Monday, September 16, 2013
Sedap sungguh pekena nasi lemak..even makan hari2, sy masih tercari2 nasi lemak tuk bfast keesokkannya. Hmm, laku juga penjual nasi lemak ni, walupun hanya ade nasi dan sambal dgn harga RM 1.50/sebungkus. Kecil, simple tapi mmg sedap especially sambalnya. Pelikkan tanpa telur, timun, kacang bilis pun sy lihat mmg habis nasi lemak yg dijual. Tak sampai tghari pun licin disapu pembeli yg mmg minat nasi lemak. Hehe.. Rasanya, klau saat2 genting hendak perlukan duit mmg berniaga nasi lemak jadi salah satu pilihan utama. Apa bahan nak buat nasi lemak ni, mari kita lihat: Bahan2 Nasi: Beras Santan Halia Daun Pandan Secubit garam Bahan2 Sambal: Cili Kering Bawang merah Bawang Putih Asam Keping Jika dilihat bahan2 di atas, tidaklah sebanyak mana. Tiada bahan exotic pun diperlukan maknanya harga kos mmg sgtlah murah.Jika ingin variasikn produk, maka ditambahla dgn sambal petai, ayam goreng, kerang, sotong dan sebagainya. Adakalanya bubuh timun dan telur bole menyebabkan nasi lemak cepat basi. Mungkin itu strategi penjual untuk memastikan nasi lemaknya tahan lama. Jika anda ade kesempatan, cubalah berniaga nasi lemak. Try kebolehan anda. Apa kata jual 50 bungkus hari pertama. Anggarannya: 5 kg beras = 50 org makan Jika sambal sedap, anda jual RM.1 50 pun org sanggup beli. Ingat barang kualiti customer cari lagi. Good Luck!

5 comments

  1. Adi Junaidi Says:
  2. Setuju dengan pendapat admin, kesukaan itulah yang di cari2 ramai...

     
  3. http://bit.ly/IXxL02

     
  4. Unknown Says:
  5. Jana pendapatan sampingan dgn mudah, modal rendah rm20.
    http://www.rm20segera.com/?r=treetz77

     
  6. Setuju...sy pun nk buat bisnes online...tambah pendapatan..

     
  7. nurquraisha Says:
  8. http://lpgnxtreme.com/?referid=quraisha92 kerja mudah saja bagi siapa yang ingin menambah pendapatan sila click link di atas..

     

Post a Comment

Pengenalan Blog

Assalamualaikum & Salam Sejahtera Sahabat...

Selamat Datang ke Laman Bisnes Internet Online.

Saya SAE dan izinkan saya membantu anda. Di sini saya berkongsi cara-cara menjana wang, cara membina blog dan sebagainya hanya dari komputer anda di rumah. Tak kiralah anda surirumah, golongan professional, student, graduan menganggur atau kerja part time/full time.

Dipaparkan juga produk-produk INFO terkini yang bole anda beli untuk MELARISKAN BISNES anda memandangkan maklumatnya yg terlalu BERNILAI. Salah satunya menjadi RAHSIA KEJAYAAN SAYA pada hari ini.

Dapatkan juga LAPORAN atau BONUS PERCUMA serta tips2 PANAS perniagaan yg rata2 dicari setiap usahawan cyber. Hanya email saya di infobisnesduit@gmail.com dan saya akan hantarkan pada anda A.S.A.P.

Mengapa saya mahu berkongsi dan tidak mahu simpan rahsia 100%? Dulu saya juga seperti anda telah belanja beratus ringgit namun hasilnya HAMPA. Rupanya strategi saya SALAH. Saya membeli produk dr org yg mementingkan keuntungan semata2, bukannya benar2 mahu menolong anda. Dan produk yg dibeli tersangatla HAMPEH sehinggakan saya berasa sgt marah dan kecewa. Jadi berhati-hatilah.

Semoga perkongsian ilmu di laman ini bermanfaat buat semua dan marilah mengkayakan orang kita sendiri.......

Mengenai Kami

SAE CREATION ENTERPRISE (002008654-U)





Bisnes SAE

Tengah Dikemaskini. Harap Maaf